Dato: 30/08/2012
Tid: 09:00 - 12:00
Tilmelding
Kurset afholdes også i Aarhus.
Dato: 28/08/2012
Tid: 09:00 - 12:00
Læs mere og tilmeld dig HER
Twitter forbinder virksomheder med deres kunder i realtid. Det betyder, at Twitter kan bruges til hurtigt at dele oplysninger med personer, der er interesseret i dine produkter og serviceydelser, til at samle realtidsmarkedsinformation og feedback - og til at opbygge og vedligeholde dit forhold til kunder, partnere og andre indflydelsesrige personer og organisationer.
Dette kursus, der faciliteres af Christiane Vejlø, stifter og direktør i But-Why, henvender sig til alle, der ønsker at gøre Twitter til en større del af virksomhedens kommunikations- og markedsføringsindsats.
På tre timer bliver du blandt andet indført i best practice om:
- At dele. Del fotos og info om din virksomhed. Giv et glimt af udvikling af projekter og arrangementer. Brugere kommer til Twitter for at få og dele den nyeste, så giv det til dem.
- At lytte. Regelmæssigt monotorering af kommentarer om din virksomhed, brand og produkter.
- At spørge. Stil spørgsmål til dine followers og gør dig attraktiv, så de responderer med værdifuld indsigt.
- At svare. Reager på komplimenter og feedback i realtid.
- At belønne. Tweet-opdateringer om specielle tilbud, rabatter og tidsfølsomme tilbud.
- At organisere. Få lavet den rigtige organisation for at få fuldt udbytte at Twitter som et marketingværkstøj.
- Virksomhedens stemme. Få lavet en strategi der guider virksomheden til den rigtige tone-of-voice og sikrer, at du får succes på 140 karakterer.
Derfor skal du også være på Twitter! (MediaWatch)
Christiane Vejlø

Kilde: LIDTmere.dk