Foto: Fredrik Berggreen |
Tilmeld live webcast |
Vi ser oftere og oftere, at de mest succesfulde sælgere bruger sociale medier til at finde beslutningstagere, holde sig opdateret på leads, og dele deres industri ekspertise til at brande dem selv, deres produkt og virksomhed.
Disse sociale sælgere pionerer måden, hvorpå vi definerer salg ved at redefinere relationsbyggelsen imellem køber og sælger. Som markedsføring-ansvarlig hos LinkedIn, er jeg i den heldige situation, at arbejde med sælgere, som er på forkant med denne nye tilgang, hvor de indrager sociale medier i deres salgstilgang. Deres ekspertise i brugen af værktøjer som LinkedIn Sales Navigator hjælper dem med, at ramme deres numre måned efter måned, efter måned, efter måned.
Foto: LinkedIn |
- Hvordan man finder nye leads via. LinkedIn
- Bygger ovenpå sin eksisterende sociale business strategi
- Investerer sin tid bedre på LinkedIn
- Holde styr og opdateret på kunder via. Sales Navigator
- Bygger et professionelt brand som en Social Sælger
Tilmeld dig i dag, mød LinkedIn, og lær hvordan du og dit team kan komme tættere på en Social Sellinge era.
Tilmeld live webcast
Kilde: LinkedIn